fredag 23. oktober 2009

BERLIN ICK LIEBE DIR















Etter snart to måneder i denne fantastiske byen nærmer det seg hjemreise. I løpet av tiden er jeg fylt opp med inspirasjon, kreativitet og glede over at Stavanger kommune har gitt meg denne muligheten. Jeg har knyttet kontakter, vært på en mengde utstillinger, nytt byen og arbeidet med egne prosjekter. All ære til Stavanger som har slikt et flott tilbud for kunstnere basert i Stavanger. Jeg er meget takknemlig! Det er med vemodighet at jeg nå takker for meg. Dette oppholdet har gitt meg så mye. Etter to måneder er jeg fortsatt like forelsket og på klingende Berlindialekt kan jeg bare si
BERLIN ICK LIEBE DICK

2 kommentarer:

Tommy Ellingsen sa...

Den siste der var morsom :-P hehe! Har du hatt det SÅ gøy i Berlin ;-)

Må ta en pils eller to når du kommer hjem :-)

Christine sa...

ja det har jeg tommy!!

en pils er alltid fint!